Pristatymas ir grąžinimas

    Kaip pristatomos mūsų prekės?

   Prekės bus pristatytos Jūsų nurodytu adresu per siuntų gabenimo tarnybą (kurjerį).

Užsakytas prekes taip pat galite atsiimti ir iš mūsų sandėlio Kalvarijų g. 143 Vilnius, darbo dienomis nuo 9,00 iki 17,00( prekes turite atsiimti per 4 darbo dienas, kitu atveju Jūsų užsakymas bus atšauktas). Norint išvengti nesusipratimų, su savimi turėkite asmens tapatybę liudijantį dokumentą.

Pristatymo laikas

Užsakytos prekės pristatymo laikotarpis skaičiuojamas nuo užsakymo apmokėjimo, t. y. kai yra gautas apmokėjimas už prekes (išskyrus užsakymus, kai pasirenkamas apmokėjimas grynais pinigais). Apie patvirtintą ir pradėtą vykdyti užsakymą Jus  informuosime elektroniniu paštu darbo dienomis nuo 9,00 iki 17,00. Įprastai prekės pristatomos per 1-4 darbo dienas, tačiau jis yra preliminarus ir gali keistis. Kartais prekių pristatymas gali užtrukti ilgiau, t.y. pristatymo laikas pailgėja, jei einamuoju momentu Jūsų pasirinktos prekės sandėlyje neturime, tačiau laukiame atvykstant siuntos. Mes įsipareigojame dėti visas pastangas, kad Jūsų išsirinkta prekė būtų pristatyta kaip įmanoma greičiau!

Pristatymo išlaidos

•    Vilniuje pristatymas 2,90 eur (darbo dienomis nuo 9,00 val. iki 17,00 val.)

•    Užsakant prekių, kurių suma yra iki 25 eur, visoje Lietuvoje pristatymo kaina 2,90 eur

•    Užsakant prekių, kurių suma yra virš 25 eur, prekes visoje Lietuvoje pristatome nemokamai (išskyrus Kuršių Neriją)

•    Prekių pristatymas į Kuršių Neriją kainuoja 41 eur (su PVM).

! Prašome atkreipti dėmesį.

•    Kurjeriui pristačius siuntą, atidžiai ją apžiūrėkite – įpakavimas turi būti nepažeistas. Jeigu pastebėjote, kad pristatytos prekės pakuotė yra apgadinta, tuoj pat apžiūrėkite ar nepažeista Jūsų užsakyta prekė. Jei pastebėjote ant prekės pažeidimus, Jūs privalote siuntos nepriimti ir kurjerio pateiktame prekės priėmimo – perdavimo akte pažymėti, jog gavote pažeistą prekę. Apie kurjerio pristatytas pažeistas prekes prašome nedelsiant informuoti užsakymų administratorių el. paštu shop@superprice.lt arba telefonu 8 6 932 3323.

Grąžinimas

Ką daryti, jeigu norite grąžinti prekę?

Viskas labai paprasta. Jeigu prekė, kurią įsigijote iš elektroninio prekių katalogo www.superprice.lt , Jums nepatiko ir norite ją grąžinti, galite tai padaryti per 14 dienų nuo jos gavimo, prieš tai informavus užsakymų administratorių elektroniniu paštu shop@superprice.lt arba telefonu 8 6 932 3323.
Norėdami grąžinti prekę, turėsite naudotis kurjerių tarnybos paslaugomis, pristatymo išlaidas apmoka prekės siuntėjas (pirkėjas).
Grąžinama prekė turi būti nenaudota, nesugadinta, originalioje pakuotėje. Grąžinamą prekę supakuokite tvarkingai (tam tinka pakuotė, kurioje prekė atkeliavo Jums). Pridėkite sąskaitą arba jos kopiją.
Gavę grąžinamą prekę, mes įsipareigojame per 7 dienas sugrąžinti pinigus į Jūsų sąskaitą.